okumadan yorum yapma o zaman özrün yine kabul edilmedi sen böyle yaparsan başkaları neler der.! herkese burada iyiliğim var kimseye 1 gr kötülük yapmış biri değilim hakkımda kötü şey yazacak insan zaten yalan konuşuyordur az çok tanıyanlar var beni