Konu
Vardır'a Tesekkurlerimle..
13-08-2005, 23:45:33
#3
Evocel
cross adlı üyeden alıntı:
Ya öf sıktı bu teşekkür fasılları..
Konuyu ''Tartısma''ya Çevirmiyecem , Sadece Muhattab'ıma Yönelikti.
1 ara sizden ders alirim eyw.