cross adlı üyeden alıntı:
Ya öf sıktı bu teşekkür fasılları..
Konuyu ''Tartısma''ya Çevirmiyecem , Sadece Muhattab'ıma Yönelikti.
1 ara sizden ders alirim eyw.