Evocel adlı üyeden alıntı:
İçinde bulunduğumuz Zaman, Ve Mekan'a Hic Yakısmayan Bir İnsan Vardır Nickli ''HASAN VARDIR..''
Böylesi Kalleş, İki Yüzlü , Tabir Yerindeyse Şerefsiz 1 Seviyeye İndirilmiş Kişi / Kişilerin Arasında Hala Yüreğini İnsan'lara Yaklaşımıyla , Muhattaplığıyla, Sevecenliğiyle Koruyan 1 İnsan HASAN VARDIR Kelimelerle Anlatamıyorum Kelimelerim Anlamsız Kalıyor...
Ona Burdan Ne Kadar Teşekkür Etsem Azdır..
Benim İcin Yaptiklarini Hic 1 Zaman Unutmuyacağım
Cok Daha İyi Yerlerde Olmalısın
ALlah'ın İzniyle de Olacaksın..
Allah (c.c) Gönlüne Göre versin..
Yüreğin Hep Böyle Güzel Kalsın...
Saygı Ve Sevgilerimle..
eğer böyle güzel temennilerini hak ettiysem ne mutlu bana sağolasın kardeşim
cross adlı üyeden alıntı:
Ya öf sıktı bu teşekkür fasılları..
sana yorum yapmıyorum sıktıysa yazmayabilirsin insanlar duygularını açıklamakta özgürdürler.