Sonuçta bir ip adresine bağlanıyor, belki kotayı eksiltmez ama trafik harcıyor gbime geliyor. Nasıl test edeceğimi bilemedim.
Test yapabilecek arkdaş varsa yada daha önce test yapmış arkadaş vasa sonuçları öğrenmek isterim.
DSmartNet i BTK ya şikayet ettim, ayrıca mahkemeye vermeyi düşünüyorum. Ttnet ten gerekli bilgiyi aldım ama onlarda net bilgi veremedikleri için yol haritamı çizemedim. Ttnet bana son 5 ayda yaklaşık 3 mb trafik harcanmış diyor, ama trafik nerde harcanmış göremiyor.
192.168.2.1 veya 192.168.1.1 ip adresleri trafik harcıyormu net bilmem gerek..
hocam bu şöle bişeydir siz kablo aracılığı ile yada wireles üzerinden modemin ayar bi diğer adıyla admin bölümüne giriyosunuz bunun internet ile bi alakası yok isterseniz şöle deneyebilirsiniz modeme giren ttnet telefon kablosunu çıkartın öle admine girmeyi deneyin bakın nasıl giriş yapacaksınız çünkü bu giriş işleminin internet bağlantısıyla bir alakası yoktur.
hocam bu şöle bişeydir siz kablo aracılığı ile yada wireles üzerinden modemin ayar bi diğer adıyla admin bölümüne giriyosunuz bunun internet ile bi alakası yok isterseniz şöle deneyebilirsiniz modeme giren ttnet telefon kablosunu çıkartın öle admine girmeyi deneyin bakın nasıl giriş yapacaksınız çünkü bu giriş işleminin internet bağlantısıyla bir alakası yoktur.
Aşmaz hocam, veriler modeme yuklu, duvardan modeme takili olan kabloyu cikar hala o arayuze erisebiliyor olacaksin, yani herhangi bir servis saglayicinin servisini kullanmiyorsun, bir nevi localhost gibi birsey,
Sonuçta bir ip adresine bağlanıyor, belki kotayı eksiltmez ama trafik harcıyor gbime geliyor. Nasıl test edeceğimi bilemedim.
Test yapabilecek arkdaş varsa yada daha önce test yapmış arkadaş vasa sonuçları öğrenmek isterim.
DSmartNet i BTK ya şikayet ettim, ayrıca mahkemeye vermeyi düşünüyorum. Ttnet ten gerekli bilgiyi aldım ama onlarda net bilgi veremedikleri için yol haritamı çizemedim. Ttnet bana son 5 ayda yaklaşık 3 mb trafik harcanmış diyor, ama trafik nerde harcanmış göremiyor.
192.168.2.1 veya 192.168.1.1 ip adresleri trafik harcıyormu net bilmem gerek..