Aşmaz hocam, veriler modeme yuklu, duvardan modeme takili olan kabloyu cikar hala o arayuze erisebiliyor olacaksin, yani herhangi bir servis saglayicinin servisini kullanmiyorsun, bir nevi localhost gibi birsey,

ozet; aşmaz rahat olabilirsiniz