Konu
modem admin paneli kota harcarm?
22-05-2013, 23:02:50
#2
GrafiKod
kendi modemine giriyorsun, gelen veriler TTNET'in sunucularından gelmiyor.
kotanızdan düşmez [!!sanıyorum!!]