hocam bu şöle bişeydir siz kablo aracılığı ile yada wireles üzerinden modemin ayar bi diğer adıyla admin bölümüne giriyosunuz bunun internet ile bi alakası yok isterseniz şöle deneyebilirsiniz modeme giren ttnet telefon kablosunu çıkartın öle admine girmeyi deneyin bakın nasıl giriş yapacaksınız çünkü bu giriş işleminin internet bağlantısıyla bir alakası yoktur.
Telefondan modeme gelen kablo çıktığında modem admin paneline girildiğinden eminmisiniz hocam..