• 20-08-2013, 15:47:11
    ercankb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam talebiniz onaylandı yazısından sonra yatıyormu para acaba?


    Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
    Evet en geç saat 5'e kadar sizde olur hocam para.

    21 temmuzdan beri bekliyordum. Ancak şimdi yatırdılar birde çekme talebi vermiştim onu yatırmışlar. Hepsini yatıracaklardı bende o yüzden hepsini talep etmemiştim. Talep ettiğimi yatırmışlar.

    Ulan bunlar ne düzenbaz ya. Eft merkezi olarak muhabbet yapmayın arkadaş. Benim paramı gasp edemez kimse.
  • 20-08-2013, 15:52:00
    Aşağıda ki bir arkadaşın yazdıklarını baz alarak şöyle bir mail attım bende

    Alıntı
    Para çekme ve üyeliğimin iptal edilme sürecinin hızlandırılmasını istiyorum. Paramı gasp etmiş bulunmaktasınız param hesabınızda hesabınızda faizsiz şekilde duruyor buradan ciddi bir cürüm elde ediyorsunuz teşekkür edeceğinize tehtit ediyorsunuz.Madem beğenmiyorsunuz bu kullanımımı kolayı var kardeşim yollarsınız paramı kapatırsınız hesabımı, siz aklınızca bana ceza mı kesiyorsunuz paranızı bekletiyoruz diye, siz kendinizi hangi kurum zannediyorsunuz ? bu hakkı nereden buluyorsunuz? Ettiğiniz tehditleri tutuyorum, paramın yatırılmaması sürecinin devam etmesi durumunda bende elimden gelen bütün olanakları kullanarak savcılığa başvuracağım.Kolay gelsin
    Bakalım sonucu ne olacak.
  • 20-08-2013, 15:53:40
    biraz önce param geldi facebooktan mesaj gönderdim aynı gün talep onayladı, birkaç saat sonrada ödeme geldi.
  • 20-08-2013, 15:54:21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Dark_Mark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet en geç saat 5'e kadar sizde olur hocam para.

    21 temmuzdan beri bekliyordum. Ancak şimdi yatırdılar birde çekme talebi vermiştim onu yatırmışlar. Hepsini yatıracaklardı bende o yüzden hepsini talep etmemiştim. Talep ettiğimi yatırmışlar.

    Ulan bunlar ne düzenbaz ya. Eft merkezi olarak muhabbet yapmayın arkadaş. Benim paramı gasp edemez kimse.
    Hadi bakalım inşallah yatarda şu para kurtuluruz yaa

    EDİT: Demeye kalmadan benim parada yattı sonunda. 1 aylık eziyet an itibariyle son bulmuş oldu )


    Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
  • 20-08-2013, 17:22:52
    https://www.r10.net/1067779888-post290.html

    Yukarıda ki sebepten dolayı mı bilmem ama sonunda yattı.

    http://p1308.hizliresim.com/1d/n/rqfs2.jpg
  • 20-08-2013, 17:45:19
    5.ye üyelik iptali istedim kalan paramı yollayın diyorum. Halen iptal etmediler. İçeride bir miktar daha kaldı. O parayı da değerlendirecekler şimdi.
  • 20-08-2013, 19:47:48
    Facebooktan 2 kere msj gönderince sonunda paramı gönderdiler ve üyeliğimi iptal ettiler. Teşekkürler misli mümkünse görüşmeyelim
  • 20-08-2013, 19:59:19
    Üyeliği durduruldu
    misli.com'u sadece transfer aracısı olarak kullananlar genelde bu sıkıntıyı yaşıyorlar. 1 2 kez oyun oynayın. sadece transfer için kullanmayın siteyi. düzenli alırsınız ödemelerinizi.
  • 20-08-2013, 20:09:35
    Oh be. Aynı gün içerisinde 2 kere 1 aydır alamadığım parayı aldım ve üyeliğim kapandı.

    Mümkünse hiç bir zaman görüşmeyelim Sıra Oley.com'da.

    Tuttur.com
    Misli.com

    elveda yaşasın oley.com kardeşliği.