ercankb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
21 temmuzdan beri bekliyordum. Ancak şimdi yatırdılar birde çekme talebi vermiştim onu yatırmışlar. Hepsini yatıracaklardı bende o yüzden hepsini talep etmemiştim. Talep ettiğimi yatırmışlar.
Ulan bunlar ne düzenbaz ya. Eft merkezi olarak muhabbet yapmayın arkadaş. Benim paramı gasp edemez kimse.
facebooktan mesaj gönderdim aynı gün talep onayladı, birkaç saat sonrada ödeme geldi.
Sıra Oley.com'da.