Dark_Mark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet en geç saat 5'e kadar sizde olur hocam para.

21 temmuzdan beri bekliyordum. Ancak şimdi yatırdılar birde çekme talebi vermiştim onu yatırmışlar. Hepsini yatıracaklardı bende o yüzden hepsini talep etmemiştim. Talep ettiğimi yatırmışlar.

Ulan bunlar ne düzenbaz ya. Eft merkezi olarak muhabbet yapmayın arkadaş. Benim paramı gasp edemez kimse.
Hadi bakalım inşallah yatarda şu para kurtuluruz yaa

EDİT: Demeye kalmadan benim parada yattı sonunda. 1 aylık eziyet an itibariyle son bulmuş oldu )


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk