Aşağıda ki bir arkadaşın yazdıklarını baz alarak şöyle bir mail attım bende
Alıntı
Para çekme ve üyeliğimin iptal edilme sürecinin hızlandırılmasını istiyorum. Paramı gasp etmiş bulunmaktasınız param hesabınızda hesabınızda faizsiz şekilde duruyor buradan ciddi bir cürüm elde ediyorsunuz teşekkür edeceğinize tehtit ediyorsunuz.Madem beğenmiyorsunuz bu kullanımımı kolayı var kardeşim yollarsınız paramı kapatırsınız hesabımı, siz aklınızca bana ceza mı kesiyorsunuz paranızı bekletiyoruz diye, siz kendinizi hangi kurum zannediyorsunuz ? bu hakkı nereden buluyorsunuz? Ettiğiniz tehditleri tutuyorum, paramın yatırılmaması sürecinin devam etmesi durumunda bende elimden gelen bütün olanakları kullanarak savcılığa başvuracağım.Kolay gelsin
Bakalım sonucu ne olacak.