Hocam talebiniz onaylandı yazısından sonra yatıyormu para acaba?
Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
Evet en geç saat 5'e kadar sizde olur hocam para.
21 temmuzdan beri bekliyordum. Ancak şimdi yatırdılar birde çekme talebi vermiştim onu yatırmışlar. Hepsini yatıracaklardı bende o yüzden hepsini talep etmemiştim. Talep ettiğimi yatırmışlar.
Ulan bunlar ne düzenbaz ya. Eft merkezi olarak muhabbet yapmayın arkadaş. Benim paramı gasp edemez kimse.