ercankb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam talebiniz onaylandı yazısından sonra yatıyormu para acaba?


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
Evet en geç saat 5'e kadar sizde olur hocam para.

21 temmuzdan beri bekliyordum. Ancak şimdi yatırdılar birde çekme talebi vermiştim onu yatırmışlar. Hepsini yatıracaklardı bende o yüzden hepsini talep etmemiştim. Talep ettiğimi yatırmışlar.

Ulan bunlar ne düzenbaz ya. Eft merkezi olarak muhabbet yapmayın arkadaş. Benim paramı gasp edemez kimse.