• 12-05-2013, 12:02:10
    #1
    Mslinin yaptığı şey terbiyesizlikten başka birşey değil. Bugün mail attım, kalan ödememi yapın hesabımı kapatın diye. "Adamlar haklı" gibi yorumlara katılmıyorum.. hesapta bazen 2-3tl kalıyor (10 günde bir) kupon yapıyorum ki hepsinde kaybediyorum yani adamların sistemini tamamen eft amaçlı kullanmıyorum... ayrıca kullansam bile tamm 2-3 gün bekletiyorlar ödemeyi ona bişey demiyorum ama şuan 1 hafta oldu! bu kadarda olmazki be kardeşim.. zaten kullanmıcam artık misli tamamen bitmiştir benim için.. onlarda kurtulsun bende..

  • 12-05-2013, 12:03:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hocam vallahi bin tl uzerı bı cok para aldım ordan havalae oalrak kullandım en gec 1 saate yattı hep
  • 12-05-2013, 12:03:59
    #3
    1 haftadır bende de aynısı defalarca mail ve bildirim göndermeme rağmen parayı göndermiyorlar.

    Hani deseler ki paranızı 1 hafta sonra gönderecez ona da razıyım. Ama cevap bile vermiyorlar
  • 12-05-2013, 12:04:32
    #4
    Ödemelerimi oraya yaptırtıyorum ve iddaa da oynuyorum , para çekme talebi yaptım mı en fazla 10 dk da geliyor.
    Hiç bir sorunla karşılaşmadım bugüne kadar.
  • 12-05-2013, 12:04:58
    #5
    önceden bende yaşamıyordum en fazla 1-2 gün bekliyordum ama bu sefer azıttılar artık.. 1 hafta nedir ya? bi önceki ödemem gibi 1k üstü çekim yapsam 1 hafta bekletse bunu nasıl kabul edecektim! zaten hesapta kalan son para 10tl.. yattığı an hesabı sildiricem..
  • 12-05-2013, 12:05:28
    #6
    Bu güne kadar bende bir sorun yaşamadım.
  • 12-05-2013, 12:05:33
    #7
    bende beklemiştim bi 5 güne yakın
  • 12-05-2013, 12:06:42
    #8
    Ben hiç iddia oynamaıdğım için geç yatırıyorlar.
    Mesela 24 tl için talep verdim yaklaşık 2 hafta olacak halen yatırmadı
  • 12-05-2013, 12:17:58
    #9
    biz oynadığımız halde çekim verdim 1 hafta olacak henüz gelmedi iki kere mail attım EFT vs den bahsedior oynadığım kuponlara bak diye yanıtladım.Benim için bitmiştir başka şans oyunları sitesi aramak en iyi çözüm.