Mslinin yaptığı şey terbiyesizlikten başka birşey değil. Bugün mail attım, kalan ödememi yapın hesabımı kapatın diye. "Adamlar haklı" gibi yorumlara katılmıyorum.. hesapta bazen 2-3tl kalıyor (10 günde bir) kupon yapıyorum ki hepsinde kaybediyorum

yani adamların sistemini tamamen eft amaçlı kullanmıyorum... ayrıca kullansam bile tamm 2-3 gün bekletiyorlar ödemeyi ona bişey demiyorum ama şuan 1 hafta oldu! bu kadarda olmazki be kardeşim.. zaten kullanmıcam artık misli tamamen bitmiştir benim için.. onlarda kurtulsun bende..