önceden bende yaşamıyordum en fazla 1-2 gün bekliyordum ama bu sefer azıttılar artık.. 1 hafta nedir ya? bi önceki ödemem gibi 1k üstü çekim yapsam 1 hafta bekletse bunu nasıl kabul edecektim! zaten hesapta kalan son para 10tl.. yattığı an hesabı sildiricem..