• 05-03-2013, 03:54:09
    #1
    Yurtta kalıyorum ve dün gece 4'e kadar oldukça iyi bir netimiz vardı, bizim kattaki modemin şifresini sadece bizim kattakiler biliyordu, gece 4'te kesildi net, bağlanamıyoruz hiç birimiz, mac filtre mi ne öyle bişey dediler ama tam bilmiyoruz

    netimize ne olmuş olabilir, biri müdahale edebilir mi ? sorun nasıl çözülür ?
  • 05-03-2013, 04:17:48
    #2
    Çok yüzeysel bir soru oldu bu.Biraz detay vermeniz gerekiyor.Aldığınız hata vs...
    Detaylı bilgi verirseniz, daha sağlıklı cevap alabilirsiniz.
    Mac filtreleme ile ilgili basit bir bilgi vereyim :
    Mac filtreleme, modem üzerinden yapılan bir engelleme türü.
    Şifre bilinse bile, sizin mac adresine filtreleme yapılırsa modem üzerinden, yine de bağlanamazsınız.Bir çeşit güvenlik önlemi diyelim.
  • 05-03-2013, 04:23:14
    #3
    bağlanmaya çalışıyoruz direk bağlantı başarısız sorunları algıla falan diyor :/
  • 05-03-2013, 04:28:31
    #4
    1- Size mac filtreleme yapıldığını kim söyledi?
    2- Modeme reset atmayı denediniz mi?
  • 05-03-2013, 04:49:40
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    "Bir yurt müdürü olsaydım ve çevrede binalar olsaydı mac filtreleme sistemini kesinlikle kullanırdım. Çünkü o şifre öyle veya böyle yan komşulara ve binalara kadar ulaşacaktır. Sonuçta o internet hizmeti var olan öğrenciler için alınmıştır ve kapasitesi bellidir. Bu sebeple öğrencilere özel filtreleme yapmak en uygunu olacaktır. Sonuçta bir öğrencinin kaç tane bilgisayarı ve kaç tane cep telefonu olabilir ki ?" diye uzun uzun anlatasım geldi..

    Mac filtreleme sistemi hayata geçirildiyse modemin sahibine/arayüzüne erişen kişiye ulaşıp bilgisayarlarınızı tanımlattırın.
  • 05-03-2013, 05:37:04
    #6
    sever2k7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- Size mac filtreleme yapıldığını kim söyledi?
    2- Modeme reset atmayı denediniz mi?
    bi arkadaş söyledi, bağlanmaya çalıştığınızda direk bağlantı başarısız diyorsa mac filtre vardır büyük ihtimalle dedi
    modeme reset atmayı denedik, fişi çıkardık yeniden taktık vs. ama sonuç değişmedi

    MetinGumus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Bir yurt müdürü olsaydım ve çevrede binalar olsaydı mac filtreleme sistemini kesinlikle kullanırdım. Çünkü o şifre öyle veya böyle yan komşulara ve binalara kadar ulaşacaktır. Sonuçta o internet hizmeti var olan öğrenciler için alınmıştır ve kapasitesi bellidir. Bu sebeple öğrencilere özel filtreleme yapmak en uygunu olacaktır. Sonuçta bir öğrencinin kaç tane bilgisayarı ve kaç tane cep telefonu olabilir ki ?" diye uzun uzun anlatasım geldi..

    Mac filtreleme sistemi hayata geçirildiyse modemin sahibine/arayüzüne erişen kişiye ulaşıp bilgisayarlarınızı tanımlattırın.
    kim olduğunu bilsek yemin ederim gidip dövücez, herkes kendi katındaki modeme bağlansın arkadaş, neden bizim kata bağlanıyorlar, kimse bağlanamasın diye bilgisayarcı geldiğinde biz kendi katımızdaki modemin şifresini yurttaki tüm modemlerin şifresinden ayrı yaptırdık, sadece bizim kattakilere verdik şifreyi, 7 kişiyiz ve kimseden çıkmadı şifre buna eminiz, biri modeme girip mac filtre yaptı şu an en büyük ihtimal bu ve kim olduğunu bulursak ciddi anlamda dövücez
  • 05-03-2013, 05:42:36
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kardeşim modemın küçük bir yeri var oraya 30 sn kadar sivri bişeyle basılı tutun sonra modemın ıcıne girin yapılandırmaları tekrar yapın yani kullanıcı adı ve şifrenizi girin sonrada yenı bir wlan şifresi olustrun ardından hepınız bağlandıkdan sonra kendı pclerınızın mac adresı bağlanacak şekilde ayarlayın sonrada şifreyi tum yurda verin..
  • 05-03-2013, 06:12:07
    #8
    Microfixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeşim modemın küçük bir yeri var oraya 30 sn kadar sivri bişeyle basılı tutun sonra modemın ıcıne girin yapılandırmaları tekrar yapın yani kullanıcı adı ve şifrenizi girin sonrada yenı bir wlan şifresi olustrun ardından hepınız bağlandıkdan sonra kendı pclerınızın mac adresı bağlanacak şekilde ayarlayın sonrada şifreyi tum yurda verin..
    nasıl yapıcaz onu, modeme reset attıktan sonra internet bağlantısını falanı filanı nasıl ayarlıcaz ? herhangi bir sorun çıkmayacak mı ? yani ttnet üyelik bilgisi falanı filanı istemeyecek mi ? yapılandırmaları nasıl yapıcaz yani, düzeltmeye çalışırken daha fazla bozmayalım ?
  • 05-03-2013, 07:03:33
    #9
    scorpi101 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl yapıcaz onu, modeme reset attıktan sonra internet bağlantısını falanı filanı nasıl ayarlıcaz ? herhangi bir sorun çıkmayacak mı ? yani ttnet üyelik bilgisi falanı filanı istemeyecek mi ? yapılandırmaları nasıl yapıcaz yani, düzeltmeye çalışırken daha fazla bozmayalım ?
    Hocam arkadaşın dediği işlemi yaparsanız eğer, modem fabrika ayarlarına döner ve modem ayarlarını tekrar yapılandırmanız gerekir. Eğer elinizde bilgiler yoksa bu işlemi yapmayın.