kardeşim modemın küçük bir yeri var oraya 30 sn kadar sivri bişeyle basılı tutun sonra modemın ıcıne girin yapılandırmaları tekrar yapın yani kullanıcı adı ve şifrenizi girin sonrada yenı bir wlan şifresi olustrun ardından hepınız bağlandıkdan sonra kendı pclerınızın mac adresı bağlanacak şekilde ayarlayın sonrada şifreyi tum yurda verin..
nasıl yapıcaz onu, modeme reset attıktan sonra internet bağlantısını falanı filanı nasıl ayarlıcaz ? herhangi bir sorun çıkmayacak mı ? yani ttnet üyelik bilgisi falanı filanı istemeyecek mi ? yapılandırmaları nasıl yapıcaz yani, düzeltmeye çalışırken daha fazla bozmayalım ?