lancewood adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Biri netimizi mahvetti :(
27
●639
- 05-03-2013, 14:16:12scorpi101 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
T-TNET kullanıcı bilgilerini biliyor iseniz modeme reset atınız ve modem ile gelen cd ile tekrardan yapılandırma yapınız ardından isterseniz size mac filtreleme yapabilirim. Bu konuda yardımcı olabilirim. Ben kendim odamıza internet aldık ve mac filtreleme yaptım insanlar şifreyi bilmelerine rağmen bağlanamıyorlar
- 05-03-2013, 15:43:17malesef bilmiyoruz işte bilgilerimuh4mmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-03-2013, 15:48:55Bendede böyle bir sorun olmuştur windows 7 kullanıyorum tanılama yapıyordum ve bilgisayarınız doğru yapılandırılmış gibi görünüyor fakat dns sunucusu yanıt vermiyordu aradık müşteri hizmetlerini alt yapıda sorun var demişlerdir 1-2 sonra düzeldi kendiliğinden sizinkide böyle bir sorun olabilirmi acaba?
- 05-03-2013, 15:51:55sanmıyorum, bizim koridordaki 7 kişi de bağlanamıyor :/akmaster_91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-03-2013, 15:58:22Hocam zaten üstteki arkadaş hatta bir sorun olabilir demiş bencede büyük olasılık sorun o internet sağlayıcınızı arayın bence 12gün önce giriyorduk birden internet gitti deyin size en iyi onlar yardımcı olur bence sorun hattan kaynaklı başkalarından yada modemden değil hocam.scorpi101 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-03-2013, 15:59:46aşağı kattakiler giriyor ama nete, şifrelerini vermiyorlar bize haklı olarak, biz onlara vermemiştik çünküemir_tnk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-03-2013, 16:09:17Hocam hatlar ayrı değilmi aşağı ile yukarının ? Bazen ttnette piyango vurup yan komşunuzun neti çalışırken sizin netinizde sorun olabiliyor bence arayın öğrenin 2 seçenek var ya hattınızda problem yada modem bozuk. Mac ile falan alakası yok bu durumun. Bende çok defa kendi kendine oldu bu sorun ya modemden kaynaklıydı yada ttnet hattından.scorpi101 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)