aşağı kattakiler giriyor ama nete, şifrelerini vermiyorlar bize haklı olarak, biz onlara vermemiştik çünkü
Hocam hatlar ayrı değilmi aşağı ile yukarının ? Bazen ttnette piyango vurup yan komşunuzun neti çalışırken sizin netinizde sorun olabiliyor bence arayın öğrenin 2 seçenek var ya hattınızda problem yada modem bozuk. Mac ile falan alakası yok bu durumun. Bende çok defa kendi kendine oldu bu sorun ya modemden kaynaklıydı yada ttnet hattından.