Yurtta kalıyorum ve dün gece 4'e kadar oldukça iyi bir netimiz vardı, bizim kattaki modemin şifresini sadece bizim kattakiler biliyordu, gece 4'te kesildi net, bağlanamıyoruz hiç birimiz, mac filtre mi ne öyle bişey dediler ama tam bilmiyoruz
netimize ne olmuş olabilir, biri müdahale edebilir mi ? sorun nasıl çözülür ?