• 07-10-2007, 13:38:13
    #1
    forumda üyelere posta göndermiyorum.. 600e yakın üyem var.. sanırım 250 ile sınırlı gönderim olayı. bunu en kısa yoldan nasıl aşabilirim.. webmaster değilim, forumun adminiyim. kolay bir yol olursa işime gelir
  • 07-10-2007, 15:01:22
    #2
    phpbb de bunu sınırlama yok sanırım.limit varsa bunu host firmanız koymuştur.yani en azından benim daha önce yaşadıgım sorun bu şekildeydi
  • 07-10-2007, 19:12:34
    #3
    üyelere gönderirken aldığın hatayı açıklarsan daha rahat yardımcı oluruz.
    şayet göndere bastıktan sonra beklemesi gerekirken beklemeden gönderildi yazıyor ve posta kutusu boş gözüküyorsa,meraklanma biraz geç geliyor.
  • 08-10-2007, 17:13:26
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Şimdiye kadar hiç phpbb'de bu tür uyarıyla karşılaşmadım, 500 küsür üyem var hepsine gidiyor. vBulletin varken sunucu kaynaklı uyarı alıyordum. Host firmanıza danışın derim.
  • 08-10-2007, 21:28:01
    #5
    Üyeliği durduruldu
    kullanılan epostaların gecerlı olması gereklı yoksa gıtmez
  • 27-10-2007, 17:49:26
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Mega mail diye mod arat bende vardı kullanıyorum bulamazsan koyarım dosyayı,

    Maili yazıyon 10 adet 10 saniye aralıkla diyon 10'ar 10'ar gidiyo 10ar saniye ara ile,

    Saniye ve sayıyı sen belirliyorsun ve 1-2 özelliği daha var kurup dene.