Konu
phpbb / üyelere posta gönderme sorunu
07-10-2007, 19:12:34
#3
afatihirkli
üyelere gönderirken aldığın hatayı açıklarsan daha rahat yardımcı oluruz.
şayet göndere bastıktan sonra beklemesi gerekirken beklemeden gönderildi yazıyor ve posta kutusu boş gözüküyorsa,meraklanma biraz geç geliyor.