forumda üyelere posta göndermiyorum.. 600e yakın üyem var.. sanırım 250 ile sınırlı gönderim olayı. bunu en kısa yoldan nasıl aşabilirim.. webmaster değilim, forumun adminiyim. kolay bir yol olursa işime gelir