Mega mail diye mod arat bende vardı kullanıyorum bulamazsan koyarım dosyayı,

Maili yazıyon 10 adet 10 saniye aralıkla diyon 10'ar 10'ar gidiyo 10ar saniye ara ile,

Saniye ve sayıyı sen belirliyorsun ve 1-2 özelliği daha var kurup dene.