• 20-05-2006, 15:34:49
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    FTP ile uğraşmaya da gerek yok , scp ile kısaca yapabilirsin.

    scp dosyadi.tar root@tasinacaksunucuipsi:/folder

    secure
  • 20-05-2006, 15:37:56
    #11
    SMF Forum için (Simple Machines Forum) restore_backup.php adlı bir script var. Ben bununla 200 MB'lık dump dosyalarını bile yükledim.
    Yapman gereken eklediğim dosyayı indirmek ve ftp'ye gz uzantılı dump dosyasını atıp bu scripti çalıştırmak ve gerekli ayarları yaparak yüklemeye başlamak.
  • 20-05-2006, 15:55:13
    #12
    Misafir
    Ben yaparken önce ufak tablo ve verileri bir araya topluyorum ve onları gönderiyorum.
    Sonra büyük tablolar ve veriler kalıyor. Önce sadece tabloları gönderiyorum.
    Sonra verileri belirli parçalara bölüp parça parça yolluyorum.

    Tar.gz yapıp sıkıştırıpta yollayabilirsin.

    ( Ben kendi yaptığım yöntemi söyledim. Üstte arkadaşların söyledikleri daha kolay )
  • 20-05-2006, 21:23:58
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Şöyle bir durum var bu site arkadaşın ve vbulletin forum ama bu veritabanı adı veya kullanıcı adı şifresi falan bir olmassa hata verirmi parçaları böldüm ama parçaların 3,5 ini yükledim sorunsuz ama geriye kalan 50 parçayı yüklerken hata veriyo ne yapmam lazım bunun için
  • 21-05-2006, 02:07:33
    #14
    bigdump vermiş arkdaşın biri..

    onunla sorun çıkmayacaktır..

    300 mb değil ama 90 mb bi db yüklerken baya sorun çıkıyordu..

    bigdump ile yükle hata verirse..

    toblo tablo yedek al yine bigdump ile gönderirsen sorun çıkmayacaktır..
  • 14-06-2006, 09:44:29
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sanırım bidump'ın son sürümü hatalı
    error listing directory diyip kalıyor
    acaba bu hep bendemi oluyor
  • 14-06-2006, 10:03:25
    #16
    Misafir
    sshdan tarlayıp tanıtabilrsin..