Konu
300 mb db nasıl dump edilir :(
21-05-2006, 02:07:33
#14
BySeCa
bigdump vermiş arkdaşın biri..
onunla sorun çıkmayacaktır..
300 mb değil ama 90 mb bi db yüklerken baya sorun çıkıyordu..
bigdump ile yükle hata verirse..
toblo tablo yedek al yine bigdump ile gönderirsen sorun çıkmayacaktır..