Efsane adlı üyeden alıntı:
Slm arkadaşlar 300 mb db yi nasıl dump ederim bi anlatacak olursa çok sevinirim

Acil bir yardım edin ne olur
1. Öncelikle veritabanını kolay upload edebileceğin parçalara böl, mesela 5-10MB. Sonra upload sırasında her hangi bir neden ile kesilirse sorun çıkmasın

Daha sonra bunları FTPye yükle, eğer istersen 'gz' şeklinde sıkıştırıp dosyaların daha da küçülmesini sağlayabilirsin.
2.
http://www.ozerov.de/bigdump adresinden bigdump programını indir, ve betik içerisinde gerekli ayarlamaları yaptıktan sonra bunu da FTPye, sql dosyaları ile aynı dizine yükle ve betiği çalıştır. Sana yüklediğin SQL dosyalarının hepsini listeleyecek ve sende bunları sıra ile çalıştıracaksın. PHPMyAdmin ile yüklemekten çok daha kolay.