Ben yaparken önce ufak tablo ve verileri bir araya topluyorum ve onları gönderiyorum.
Sonra büyük tablolar ve veriler kalıyor. Önce sadece tabloları gönderiyorum.
Sonra verileri belirli parçalara bölüp parça parça yolluyorum.
Tar.gz yapıp sıkıştırıpta yollayabilirsin.
( Ben kendi yaptığım yöntemi söyledim. Üstte arkadaşların söyledikleri daha kolay )