hayırlı geceler;
hocam bir joomla sitem var ve bu siteye ben iletişim panelini kendim yaptım iletişim diye bir makale açtım ve bunun içine html kodları koydum konu mesaj isim falan diye bunu doldurduktan sonra bu html dosyası gönder.php ye yolluyor ve orada bilgiler çekilerek bana mail olarak geliyor ama o gönder.php nin arka planı gri mesajınız alındı falan yazıyor ben bunu normal temanın index sayfasındaki gibi bütün menüler falan aynen duracak ama index sayfasındaki yazı yerine mesajınız alındı vs gibi şeyler yazmasını istiyorum yapabilir miyim veya nasıl yaparım ? şimdiden yardımlarınız için teşekkürler...
joomla dışardan php dosyası
4
●484
- 11-12-2010, 03:59:35Belki sana cozum gibi gelmeyebilir ama hemen hemen tum form bilesenleri ile istedigin gibi bir form yapmak varken ve sorunsuzca istedigin alanlari olustururken farkli bir kodlamayi neden joomlaya gommek istiyorsun. Form bilesenlerini kullanmak konusunda sorunun varsa herkes yardimci olacaktir. Yok hala bu konuda israrciysan o zaman bakilir tabi
- 11-12-2010, 12:05:31Memocan abinin dedği gibi form bileşeni kullanarak kesin bir şekilde yapılır ama sen illa istiyorsan kendi yaptıgını, o zaman formunu klasor içinde sunucunun ana dizinine at sonra
menü kısmında sarıcı olarak iletişim isminde menü aç istediğin ebatlarda ayarla ondan sonra dosya yolunuda http://siteadresi.com/form/index.php olarak ayarla istediğin olacaktır.