hayırlı geceler;
hocam bir joomla sitem var ve bu siteye ben iletişim panelini kendim yaptım iletişim diye bir makale açtım ve bunun içine html kodları koydum konu mesaj isim falan diye bunu doldurduktan sonra bu html dosyası gönder.php ye yolluyor ve orada bilgiler çekilerek bana mail olarak geliyor ama o gönder.php nin arka planı gri mesajınız alındı falan yazıyor ben bunu normal temanın index sayfasındaki gibi bütün menüler falan aynen duracak ama index sayfasındaki yazı yerine mesajınız alındı vs gibi şeyler yazmasını istiyorum yapabilir miyim veya nasıl yaparım ? şimdiden yardımlarınız için teşekkürler...