Memocan abinin dedği gibi form bileşeni kullanarak kesin bir şekilde yapılır ama sen illa istiyorsan kendi yaptıgını, o zaman formunu klasor içinde sunucunun ana dizinine at sonra
menü kısmında sarıcı olarak iletişim isminde menü aç istediğin ebatlarda ayarla ondan sonra dosya yolunuda
http://siteadresi.com/form/index.php olarak ayarla istediğin olacaktır.