Belki sana cozum gibi gelmeyebilir ama hemen hemen tum form bilesenleri ile istedigin gibi bir form yapmak varken ve sorunsuzca istedigin alanlari olustururken farkli bir kodlamayi neden joomlaya gommek istiyorsun. Form bilesenlerini kullanmak konusunda sorunun varsa herkes yardimci olacaktir. Yok hala bu konuda israrciysan o zaman bakilir tabi