Selamunaleykum Arkadaşlar
Firefox'un 3. sürümünü kaldırdım, beta aşamasındaki 4. sürümü yükledim ama kasıyor epey. Bu benden mi kaynaklanıyor yoksa genelde de böyle mi? Ayrıca bir kaç tab açtığım zaman donuyor gibi oluyor. Sizde var mı böyle sorun?
Selam ile.
Firefox 4 Beta Kasıyor mu?
11
●1.565
- 08-11-2010, 21:19:11512kb rami ilk defa duydum hayret :|x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
