• 29-10-2010, 19:23:34
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selamunaleykum Arkadaşlar

    Firefox'un 3. sürümünü kaldırdım, beta aşamasındaki 4. sürümü yükledim ama kasıyor epey. Bu benden mi kaynaklanıyor yoksa genelde de böyle mi? Ayrıca bir kaç tab açtığım zaman donuyor gibi oluyor. Sizde var mı böyle sorun?

    Selam ile.
  • 29-10-2010, 19:24:36
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende kasıyordu geri 3 kurdum
  • 29-10-2010, 19:31:15
    #3
    5 yıllık dizüstü bilgisayarda (on board ekran kartı) evet, bende de kasıyor. Bazı animasyonları kapatabilirsin. about:config içinde animation diye arat ve kapat.
  • 29-10-2010, 19:35:54
    #4
    Üyeliği durduruldu
    firefox 3.6 kadar kasma yapmıyor bende
    iki firefox sürümünü de kullanıyorum.
    intel atom n450 1.67Ghz işlemci, 1 GB ram var
  • 08-11-2010, 08:59:13
    #5
    Üyeliği durduruldu
    4 acayip kasıyor ..
  • 08-11-2010, 09:02:39
    #6
    200 kb yiyor ramdan ram zaten 512 yarı yarıya firefoxa gidiyor bende chroma kullanıyorum 25 kb dan fazla yemiyor.
    bu firefox nezaman çözüm bulucak bu kasmaya acaba.
  • 08-11-2010, 21:19:11
    #7
    x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    200 kb yiyor ramdan ram zaten 512 yarı yarıya firefoxa gidiyor bende chroma kullanıyorum 25 kb dan fazla yemiyor.
    bu firefox nezaman çözüm bulucak bu kasmaya acaba.
    512kb rami ilk defa duydum hayret :|
  • 09-11-2010, 03:47:26
    #8
    firefox bende de bu aralar sıkıntı olmaya basladı anlamadım.
  • 10-11-2010, 02:25:39
    #9
    Üyeliği durduruldu
    evet ya 4 sürümü çok kasıyor. şimdi yeniden eski sürüme dönüş yapacağım.