Konu
Firefox 4 Beta Kasıyor mu?
10-11-2010, 02:25:39
#9
BuRacK
Üyeliği durduruldu
evet ya 4 sürümü çok kasıyor. şimdi yeniden eski sürüme dönüş yapacağım.