• 10-11-2010, 08:24:51
    #10
    i5 işlemcili makinada bile kastı 4 gb ddr3 ram var frefox artık yani çıldırdı diyelm google chrome daha iyi bence firefoxla 5-6 tane sekme aç 150 mb ramı yutuyor
  • 10-11-2010, 12:21:48
    #11
    Üyeliği durduruldu
    BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet ya 4 sürümü çok kasıyor. şimdi yeniden eski sürüme dönüş yapacağım.
    Eski firefox'a döndüm rahatladım valla.
  • 10-11-2010, 12:25:07
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    4 çekirdek işlemcili, 8 gb rami olan bilgisayarımda kasma yok