Firefox 4 Beta Kasıyor mu? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Firefox 4 Beta Kasıyor mu?
11
●
1.565
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Firefox 4 Beta Kasıyor mu?
1
2
10-11-2010, 08:24:51
#10
can1515
i5 işlemcili makinada bile kastı 4 gb ddr3 ram var frefox artık yani çıldırdı diyelm google chrome daha iyi bence firefoxla 5-6 tane sekme aç 150 mb ramı yutuyor
10-11-2010, 12:21:48
#11
BuRacK
Üyeliği durduruldu
BuRacK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet ya 4 sürümü çok kasıyor. şimdi yeniden eski sürüme dönüş yapacağım.
Eski firefox'a döndüm rahatladım valla.
10-11-2010, 12:25:07
#12
webzegs
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
4 çekirdek işlemcili, 8 gb rami olan bilgisayarımda kasma yok
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler