Konu
Firefox 4 Beta Kasıyor mu?
10-11-2010, 08:24:51
#10
can1515
i5 işlemcili makinada bile kastı 4 gb ddr3 ram var frefox artık yani çıldırdı diyelm google chrome daha iyi bence firefoxla 5-6 tane sekme aç 150 mb ramı yutuyor