Konu
Firefox 4 Beta Kasıyor mu?
10-11-2010, 12:21:48
#11
BuRacK
Üyeliği durduruldu
BuRacK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
evet ya 4 sürümü çok kasıyor. şimdi yeniden eski sürüme dönüş yapacağım.
Eski firefox'a döndüm rahatladım valla.