Konu
Firefox 4 Beta Kasıyor mu?
29-10-2010, 19:31:15
#3
Misafir
5 yıllık dizüstü bilgisayarda (on board ekran kartı) evet, bende de kasıyor. Bazı animasyonları kapatabilirsin. about
:config içinde animation diye arat ve kapat.