O değilde 2007-2008 konusu hortlamış. O dönemde WHMCS o kadarda iyi değildi.
Ek olarak;
WHMCS: Host,domain, server vb. satışı (sadece ticaret) - W@rez'i mevcut - Basit kulanımlı
AWBS: Host, domain, server, tema, yazılım vb. satışı (portal+ticaret) - W@rez'i yok - Karmaşık ama profesyonel - Ucuz - Tek eksiği tema ve modül geliştireni yok.
AWBS Nedir?
24
●15.226
- 14-01-2013, 07:27:15
- 14-01-2013, 07:37:43Üyeliği durdurulduabim konu dışı olcak ama sen yabancımısın?CtrlInformatics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2013, 07:45:26İlk r10'a kaydolduğumuzda ben değil analistler belirli bir amaç için hesaba bakıyordu onlar Türk değildi ama ben Türk'üm. Firma olarak dersen evet yabancı bir firmayım.SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2013, 08:58:59Üyeliği durduruldupeki bu analistler ne iş yaparCtrlInformatics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2013, 09:31:45İşlerini bitirdiklerine göre açıklamamda bir sakınca yok. Analistler sadece r10da yoktu pek çok forumda pek çok isimle çalıştılar. Benim ismimi kullananda vardı, kendi ismini kullananda. Yakın bir zamanda son kullanıcıya açılmayı düşünüyoruz. Günlük olarak host firmacığı türeyen bu sektörde tutunmak zor. Bu yüzden önden detaylı bir piyasa araştırması yaptık. Pek çok firmadan hizmet alarak kaliteyi ölçtük, rakiplerimizi yakından tanıdık. Hangi paketlerle, nasıl bir taktikle piyasaya girebiliriz onu planladık. Pazarı hem müşteri hem yer sağlayıcı olarak inceledik bu süreçte. Kimi zaman hiçbirşey bilmeyen bir kullanıcıydık, kimi zaman yeni kurulmuş bir host firması. Forumlarda ise hem webmasterlarla hemde hostmasterlarla iletişim içinde olduk. Pazarın nabzını en iyi ölçtüğümüz noktaydı forumlar. Özellikle r10un bize çok katkısı oldu. 800ün üzerinde firma ile çalıştık ve hepsine ait detaylı raporları oluşturduk. (Evet 800ün üzerinde firma var piyasada) Yani şu anda Türkiye pazarını ve rakiplerimizi oldukça iyi tanıyoruz. Geriye şimdiki firmamızla ilgili ufak tefek bürokratik işlemler, sözleşmeler vb. kaldı, onlarda tamamlandığında sektöre girmeyi planlıyoruz. Analist dediğim kişiler yurtdışında farklı alanlarda akademik olarak çalışan kişilerdi. 10 ekip olarak çalıştılar, bazen bende katıldım o ekiplere. Eski yazılara bakınca göreceksiniz. Yabancı dediğime bakmayın aralarında benden iyi Türkçe konuşanlar varSunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Şimdi diyeceksinizki siz kimsiniz? Gerçekten bizi tanıyanlar çok az, tanımayanlar için ise yakın bir zamanda firma tanıtım konusu açmayı düşünüyorum. - 14-01-2013, 09:36:29Üyeliği durdurulduyani kısca biz tüm hosting cilerimn kökünü kazıycaz diyorsunuzCtrlInformatics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2013, 09:58:05Öyle bir niyetimiz yok. (En azından hepsini değilSunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
) Herkes ekmeğini yer. Sonuç olarak bir savaşa giriyoruz. Rakibimizi tanırsak yaşarız, tanımazsak ilk hücumda yerle bir oluruz. Örneği çok. Sektöre girdiğimizde pek çok firmayı kızdıracağız bunu yaşadık çünkü. Savaşlarda savunmada önemlidir. Rakibimi tanırsam verecek cevabımda olur. Biz düşmandan çok dost kazanmak istiyoruz fakat ister istemez düşmanımızda olacak. Şimdiye kadar bize düşman olan firmaların tamamı battı nedense
İstesekte tüm firmaların kökünü kazıyamayız aslında. Gerçekten çok değerli ve işine sadık firmalar var pazarda fakat değerleri bilinmiyor.