• 14-01-2013, 07:27:15
    #19
    O değilde 2007-2008 konusu hortlamış. O dönemde WHMCS o kadarda iyi değildi.

    Ek olarak;

    WHMCS: Host,domain, server vb. satışı (sadece ticaret) - W@rez'i mevcut - Basit kulanımlı
    AWBS: Host, domain, server, tema, yazılım vb. satışı (portal+ticaret) - W@rez'i yok - Karmaşık ama profesyonel - Ucuz - Tek eksiği tema ve modül geliştireni yok.
  • 14-01-2013, 07:37:43
    #20
    Üyeliği durduruldu
    CtrlInformatics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O değilde 2007-2008 konusu hortlamış. O dönemde WHMCS o kadarda iyi değildi.

    Ek olarak;

    WHMCS: Host,domain, server vb. satışı (sadece ticaret) - W@rez'i mevcut - Basit kulanımlı
    AWBS: Host, domain, server, tema, yazılım vb. satışı (portal+ticaret) - W@rez'i yok - Karmaşık ama profesyonel - Ucuz - Tek eksiği tema ve modül geliştireni yok.
    abim konu dışı olcak ama sen yabancımısın?
  • 14-01-2013, 07:45:26
    #21
    SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abim konu dışı olcak ama sen yabancımısın?
    İlk r10'a kaydolduğumuzda ben değil analistler belirli bir amaç için hesaba bakıyordu onlar Türk değildi ama ben Türk'üm. Firma olarak dersen evet yabancı bir firmayım.
  • 14-01-2013, 08:58:59
    #22
    Üyeliği durduruldu
    CtrlInformatics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk r10'a kaydolduğumuzda ben değil analistler belirli bir amaç için hesaba bakıyordu onlar Türk değildi ama ben Türk'üm. Firma olarak dersen evet yabancı bir firmayım.
    peki bu analistler ne iş yapar
  • 14-01-2013, 09:31:45
    #23
    SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki bu analistler ne iş yapar
    İşlerini bitirdiklerine göre açıklamamda bir sakınca yok. Analistler sadece r10da yoktu pek çok forumda pek çok isimle çalıştılar. Benim ismimi kullananda vardı, kendi ismini kullananda. Yakın bir zamanda son kullanıcıya açılmayı düşünüyoruz. Günlük olarak host firmacığı türeyen bu sektörde tutunmak zor. Bu yüzden önden detaylı bir piyasa araştırması yaptık. Pek çok firmadan hizmet alarak kaliteyi ölçtük, rakiplerimizi yakından tanıdık. Hangi paketlerle, nasıl bir taktikle piyasaya girebiliriz onu planladık. Pazarı hem müşteri hem yer sağlayıcı olarak inceledik bu süreçte. Kimi zaman hiçbirşey bilmeyen bir kullanıcıydık, kimi zaman yeni kurulmuş bir host firması. Forumlarda ise hem webmasterlarla hemde hostmasterlarla iletişim içinde olduk. Pazarın nabzını en iyi ölçtüğümüz noktaydı forumlar. Özellikle r10un bize çok katkısı oldu. 800ün üzerinde firma ile çalıştık ve hepsine ait detaylı raporları oluşturduk. (Evet 800ün üzerinde firma var piyasada) Yani şu anda Türkiye pazarını ve rakiplerimizi oldukça iyi tanıyoruz. Geriye şimdiki firmamızla ilgili ufak tefek bürokratik işlemler, sözleşmeler vb. kaldı, onlarda tamamlandığında sektöre girmeyi planlıyoruz. Analist dediğim kişiler yurtdışında farklı alanlarda akademik olarak çalışan kişilerdi. 10 ekip olarak çalıştılar, bazen bende katıldım o ekiplere. Eski yazılara bakınca göreceksiniz. Yabancı dediğime bakmayın aralarında benden iyi Türkçe konuşanlar var

    Şimdi diyeceksinizki siz kimsiniz? Gerçekten bizi tanıyanlar çok az, tanımayanlar için ise yakın bir zamanda firma tanıtım konusu açmayı düşünüyorum.
  • 14-01-2013, 09:36:29
    #24
    Üyeliği durduruldu
    CtrlInformatics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşlerini bitirdiklerine göre açıklamamda bir sakınca yok. Analistler sadece r10da yoktu pek çok forumda pek çok isimle çalıştılar. Benim ismimi kullananda vardı, kendi ismini kullananda. Yakın bir zamanda son kullanıcıya açılmayı düşünüyoruz. Günlük olarak host firmacığı türeyen bu sektörde tutunmak zor. Bu yüzden önden detaylı bir piyasa araştırması yaptık. Pek çok firmadan hizmet alarak kaliteyi ölçtük, rakiplerimizi yakından tanıdık. Hangi paketlerle, nasıl bir taktikle piyasaya girebiliriz onu planladık. Pazarı hem müşteri hem yer sağlayıcı olarak inceledik bu süreçte. Kimi zaman hiçbirşey bilmeyen bir kullanıcıydık, kimi zaman yeni kurulmuş bir host firması. Forumlarda ise hem webmasterlarla hemde hostmasterlarla iletişim içinde olduk. Pazarın nabzını en iyi ölçtüğümüz noktaydı forumlar. Özellikle r10un bize çok katkısı oldu. 800ün üzerinde firma ile çalıştık ve hepsine ait detaylı raporları oluşturduk. (Evet 800ün üzerinde firma var piyasada) Yani şu anda Türkiye pazarını ve rakiplerimizi oldukça iyi tanıyoruz. Geriye şimdiki firmamızla ilgili ufak tefek bürokratik işlemler, sözleşmeler vb. kaldı, onlarda tamamlandığında sektöre girmeyi planlıyoruz. Analist dediğim kişiler yurtdışında farklı alanlarda akademik olarak çalışan kişilerdi. 10 ekip olarak çalıştılar, bazen bende katıldım o ekiplere. Eski yazılara bakınca göreceksiniz. Yabancı dediğime bakmayın aralarında benden iyi Türkçe konuşanlar var

    Şimdi diyeceksinizki siz kimsiniz? Gerçekten bizi tanıyanlar çok az, tanımayanlar için ise yakın bir zamanda firma tanıtım konusu açmayı düşünüyorum.
    yani kısca biz tüm hosting cilerimn kökünü kazıycaz diyorsunuz
  • 14-01-2013, 09:58:05
    #25
    SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani kısca biz tüm hosting cilerimn kökünü kazıycaz diyorsunuz
    Öyle bir niyetimiz yok. (En azından hepsini değil ) Herkes ekmeğini yer. Sonuç olarak bir savaşa giriyoruz. Rakibimizi tanırsak yaşarız, tanımazsak ilk hücumda yerle bir oluruz. Örneği çok. Sektöre girdiğimizde pek çok firmayı kızdıracağız bunu yaşadık çünkü. Savaşlarda savunmada önemlidir. Rakibimi tanırsam verecek cevabımda olur. Biz düşmandan çok dost kazanmak istiyoruz fakat ister istemez düşmanımızda olacak. Şimdiye kadar bize düşman olan firmaların tamamı battı nedense İstesekte tüm firmaların kökünü kazıyamayız aslında. Gerçekten çok değerli ve işine sadık firmalar var pazarda fakat değerleri bilinmiyor.