SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki bu analistler ne iş yapar
İşlerini bitirdiklerine göre açıklamamda bir sakınca yok. Analistler sadece r10da yoktu pek çok forumda pek çok isimle çalıştılar. Benim ismimi kullananda vardı, kendi ismini kullananda. Yakın bir zamanda son kullanıcıya açılmayı düşünüyoruz. Günlük olarak host firmacığı türeyen bu sektörde tutunmak zor. Bu yüzden önden detaylı bir piyasa araştırması yaptık. Pek çok firmadan hizmet alarak kaliteyi ölçtük, rakiplerimizi yakından tanıdık. Hangi paketlerle, nasıl bir taktikle piyasaya girebiliriz onu planladık. Pazarı hem müşteri hem yer sağlayıcı olarak inceledik bu süreçte. Kimi zaman hiçbirşey bilmeyen bir kullanıcıydık, kimi zaman yeni kurulmuş bir host firması. Forumlarda ise hem webmasterlarla hemde hostmasterlarla iletişim içinde olduk. Pazarın nabzını en iyi ölçtüğümüz noktaydı forumlar. Özellikle r10un bize çok katkısı oldu. 800ün üzerinde firma ile çalıştık ve hepsine ait detaylı raporları oluşturduk. (Evet 800ün üzerinde firma var piyasada) Yani şu anda Türkiye pazarını ve rakiplerimizi oldukça iyi tanıyoruz. Geriye şimdiki firmamızla ilgili ufak tefek bürokratik işlemler, sözleşmeler vb. kaldı, onlarda tamamlandığında sektöre girmeyi planlıyoruz. Analist dediğim kişiler yurtdışında farklı alanlarda akademik olarak çalışan kişilerdi. 10 ekip olarak çalıştılar, bazen bende katıldım o ekiplere. Eski yazılara bakınca göreceksiniz. Yabancı dediğime bakmayın aralarında benden iyi Türkçe konuşanlar var

Şimdi diyeceksinizki siz kimsiniz? Gerçekten bizi tanıyanlar çok az, tanımayanlar için ise yakın bir zamanda firma tanıtım konusu açmayı düşünüyorum.