O değilde 2007-2008 konusu hortlamış. O dönemde WHMCS o kadarda iyi değildi.
Ek olarak;
WHMCS: Host,domain, server vb. satışı (sadece ticaret) - W@rez'i mevcut - Basit kulanımlı
AWBS: Host, domain, server, tema, yazılım vb. satışı (portal+ticaret) - W@rez'i yok - Karmaşık ama profesyonel - Ucuz - Tek eksiği tema ve modül geliştireni yok.
abim konu dışı olcak ama sen yabancımısın?