CtrlInformatics adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk r10'a kaydolduğumuzda ben değil analistler belirli bir amaç için hesaba bakıyordu onlar Türk değildi ama ben Türk'üm. Firma olarak dersen evet yabancı bir firmayım.
peki bu analistler ne iş yapar