• 29-08-2010, 16:49:06
    #1
    Merhabalar.

    muhaber.net siteme mail.muhaber.net şeklinde bir uzantı alıp, yönlendirme yapmışlar. yönlendirmeyi iptal edebildim. fakat bu mail.muhaber.net subdomainini nasıl iptal edebilirim?

    bir de bu hack işini yapan gene benim gibi bloggerler: kizilhack.org bu siteyi blogger'e nasıl şikayet edebilirim?

    şimdiden teşekkürler.
  • 29-08-2010, 17:18:05
    #2
    Kendılerını bir sey sanıyorlar sıtenın altına yaz bu sıtenın telıf hakkı su sırkete aıttır dıye sallama bır sırket adı yaz.Sırket sıtesı gorunce dava acarsın dıye korkarlar gırısımde bulunmazlar diye tahmın etmekteyım sahsen benım sıteme hack gırısımınde bulunsalar once sunucu fırması sonra sponsor fırmam sonra kendı fırmam adıyla dava acarım.
  • 29-08-2010, 17:24:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendılerını bir sey sanıyorlar sıtenın altına yaz bu sıtenın telıf hakkı su sırkete aıttır dıye sallama bır sırket adı yaz.Sırket sıtesı gorunce dava acarsın dıye korkarlar gırısımde bulunmazlar diye tahmın etmekteyım sahsen benım sıteme hack gırısımınde bulunsalar once sunucu fırması sonra sponsor fırmam sonra kendı fırmam adıyla dava acarım.

    çoluk çocuk inanmıyor artık
  • 29-08-2010, 17:29:05
    #4
    muhaber.net blogger'den alınmış bir site. bu site için mail.muhaber.net diye bir uzantı almışlar. bunu bloggerdan nasıl alabiliyorlar?

    sonra aldıkları bu uzantıyı, kizilhack.org diye bir siteye yönlendirmişler. bu site de blogger. blogger'a şikayet etsem, bu site kapatılmalı değil mi?

    enom'a girdim. her şeyi bozdum. şimdi hiç açılmıyor.

    gene de terapi ve mersin'e teşekkür ederim.
  • 29-08-2010, 17:43:04
    #5
    Üyeliği durduruldu
    kizilhack.org zaten sosyalist & devrimci bir oluşum devlet sitelerini falan deface ediyorlar. birşey olacağını zannetmiyorum . geçmiş olsun
  • 29-08-2010, 18:42:29
    #6
    DeLtaTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kizilhack.org zaten sosyalist & devrimci bir oluşum devlet sitelerini falan deface ediyorlar. birşey olacağını zannetmiyorum . geçmiş olsun
    neyse ney... nasıl bir şey olmaz? blogger altyapısını kullanan bir bloğun, başka bir blogger'i hacklemesine blogger izin verir mi? blogger şikayet durumunda bu siteyi kapatır?

    nerden şikayet edilir bu site?

    gene de teşekkürler.
  • 31-08-2010, 00:22:10
    #7
    olayı çözdüm gibi. kizilhack.org'un da günahını almışım. bu işi kizilhack.org adına başkaları yapmış.

    çözemediğim şey şu:

    mail.muhaber.net subdomaini nereden almışlar? ve bunu nasıl iptal edebilirim?

    kolay gelsin.
  • 03-09-2010, 23:01:20
    #8
    evet bi cevap yok. arkadaşlar yardımcı olursanız memnun olurum. sorum şu:

    mail.muhaber.net adresini nereden nasıl iptal edebilirim. benim adıma açmışlar.
  • 15-12-2010, 21:02:22
    #9
    Uzun sürer.