muhaber.net blogger'den alınmış bir site. bu site için mail.muhaber.net diye bir uzantı almışlar. bunu bloggerdan nasıl alabiliyorlar?

sonra aldıkları bu uzantıyı, kizilhack.org diye bir siteye yönlendirmişler. bu site de blogger. blogger'a şikayet etsem, bu site kapatılmalı değil mi?

enom'a girdim. her şeyi bozdum. şimdi hiç açılmıyor.

gene de terapi ve mersin'e teşekkür ederim.