kizilhack.org zaten sosyalist & devrimci bir oluşum devlet sitelerini falan deface ediyorlar. birşey olacağını zannetmiyorum . geçmiş olsun
neyse ney... nasıl bir şey olmaz? blogger altyapısını kullanan bir bloğun, başka bir blogger'i hacklemesine blogger izin verir mi? blogger şikayet durumunda bu siteyi kapatır?
nerden şikayet edilir bu site?
gene de teşekkürler.