• 10-07-2010, 22:51:02
    #1
    Sizce smf 1.1.11 sürümünü mü yoksa smf 2 rc3 sürümünü mü kurmalıyım ?
  • 11-07-2010, 14:58:40
    #2
    Üyeliği durduruldu
    1.1.11 Kullanmasın.

    Neden? Gerek Seo, Gerek Tema Bolluğu & Modifikasyon Çokluğu ve DESTEK Bakımından 2x'i Her Türlü Geçer. 10 Smf Site'm Varsa, 9'u 1x, Birisi 2x. O Biriside Deneme Amaçlı, Kodlarına Bakmak İçin Kurmuştum. 1x'den Şaşma. :P
  • 11-07-2010, 15:37:25
    #3
    Bluewater adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.1.11 Kullanmasın.

    Neden? Gerek Seo, Gerek Tema Bolluğu & Modifikasyon Çokluğu ve DESTEK Bakımından 2x'i Her Türlü Geçer. 10 Smf Site'm Varsa, 9'u 1x, Birisi 2x. O Biriside Deneme Amaçlı, Kodlarına Bakmak İçin Kurmuştum. 1x'den Şaşma. :P
    Mod-eklenti bakımından baya bol ancak herşeyin son sürümünü kurmakta fayda vardır diye düşünüyorum.
  • 11-07-2010, 15:39:23
    #4
    🌐 xvizyon ❤ r10
    bence rc3 kurmalısın...gelişmiş yazı editörü,rep modifikasyonu,prettys url gerekli tüm eklentilere sahip...
  • 11-07-2010, 15:42:38
    #5
    Emx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence rc3 kurmalısın...gelişmiş yazı editörü,rep modifikasyonu,prettys url gerekli tüm eklentilere sahip...
    Şuanda öle yaptım bakalım hayırlısı
  • 11-07-2010, 15:47:10
    #6
    Rc sürümünü de yalamış yutmuş birisi olarak Rc sürüm derim.
    Smf 2 Rc3
    Fazlası ile herşeyi yerli yerinde.
    Uzun zamandır kullanıyorum ve dezavantajına rastlamadım henüz.
  • 11-07-2010, 16:33:20
    #7
    grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rc sürümünü de yalamış yutmuş birisi olarak Rc sürüm derim.
    Smf 2 Rc3
    Fazlası ile herşeyi yerli yerinde.
    Uzun zamandır kullanıyorum ve dezavantajına rastlamadım henüz.
    Teşekkür ederim yorumunuz için hocam
  • 12-07-2010, 13:27:57
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Rc 3 kurmalısın..Ben her seferinde 1.1.11 kuruyorum ama rc3 daha iyi ve gelişmiş diye düşünüyorum.
  • 12-07-2010, 13:34:00
    #9
    By_Santos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rc 3 kurmalısın..Ben her seferinde 1.1.11 kuruyorum ama rc3 daha iyi ve gelişmiş diye düşünüyorum.
    Evet üyelik kısmında falan baya gelişmeler mevcuttur