Smf Sürüm Hakkında
10
●713
- 10-07-2010, 22:51:02Sizce smf 1.1.11 sürümünü mü yoksa smf 2 rc3 sürümünü mü kurmalıyım ?
- 11-07-2010, 15:37:25Mod-eklenti bakımından baya bol ancak herşeyin son sürümünü kurmakta fayda vardır diye düşünüyorum.Bluewater adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-07-2010, 15:42:38Şuanda öle yaptım bakalım hayırlısıEmx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-07-2010, 15:47:10Rc sürümünü de yalamış yutmuş birisi olarak Rc sürüm derim.
Smf 2 Rc3
Fazlası ile herşeyi yerli yerinde.
Uzun zamandır kullanıyorum ve dezavantajına rastlamadım henüz. - 11-07-2010, 16:33:20Teşekkür ederim yorumunuz için hocamgrikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-07-2010, 13:34:00Evet üyelik kısmında falan baya gelişmeler mevcutturBy_Santos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle