Bluewater adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.1.11 Kullanmasın.

Neden? Gerek Seo, Gerek Tema Bolluğu & Modifikasyon Çokluğu ve DESTEK Bakımından 2x'i Her Türlü Geçer. 10 Smf Site'm Varsa, 9'u 1x, Birisi 2x. O Biriside Deneme Amaçlı, Kodlarına Bakmak İçin Kurmuştum. 1x'den Şaşma. :P
Mod-eklenti bakımından baya bol ancak herşeyin son sürümünü kurmakta fayda vardır diye düşünüyorum.