grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rc sürümünü de yalamış yutmuş birisi olarak Rc sürüm derim.
Smf 2 Rc3
Fazlası ile herşeyi yerli yerinde.
Uzun zamandır kullanıyorum ve dezavantajına rastlamadım henüz.
Teşekkür ederim yorumunuz için hocam