Emx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence rc3 kurmalısın...gelişmiş yazı editörü,rep modifikasyonu,prettys url gerekli tüm eklentilere sahip...
Şuanda öle yaptım bakalım hayırlısı