• 02-04-2006, 17:38:21
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Could not query forums information

    DEBUG MODE

    SQL Error : 1030 Got error 28 from storage engine

    SELECT f.*, p.post_time, p.post_username, u.username, u.user_id, t.topic_title, t.topic_last_post_id FROM ((( phpbb_forums f LEFT JOIN phpbb_posts p ON p.post_id = f.forum_last_post_id ) LEFT JOIN phpbb_users u ON u.user_id = p.poster_id ) LEFT JOIN phpbb_topics t ON t.topic_last_post_id = p.post_id ) ORDER BY f.cat_id, f.forum_order

    Line : 171
    File : /home/teknosma/public_html/index.php
    phpbb forumda bu hatayı görüyorum.. diğer kısımlar, forum ve topicler açılıyo hatta admin panelde açılıyo ama index te bu hata var.. geçen gece çıktı düzeltemedim.. bıraktım eve gittim sabah düzelmişti.. şimdi gene çıkmış.. ne olacak yine kendi kendine düzelmesini bekleyecem.. çünkü neden kaynaklandığını bilmiyorumm
  • 02-04-2006, 17:57:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bu arada hata yine kendi kendine düzeldii.. ama ben phpmyadminde tablolarda böyle bi uyarıya rastladım.. kontrol et diyince:

    Alıntı
    `phpbb_sessions` tablosunun indexleri ile ilgili sorunlar
    Warning PRIMARY ve INDEX anahtarlarının ikisine birden `session_id` sütunu için değer verilemez.

    `phpbb_users` tablosunun indexleri ile ilgili sorunlar
    Warning `INDEX` sütunu için birden fazla karma anahtarı yaratıldı.
  • 02-04-2006, 20:28:57
    #3
    Misafir
    DEBUG MODE

    SQL Error : 1030 Got error 28 from storage engine

    hatasının sebebini araştırdım. nuke_bbauth_access tablosunda bozulma olmuş olabilir şeklinde bir yazı buldum. REPAIR DB komutu uygulanınca düzelir diye yazıyor. Başka açıklama yapılmamış. Benimde konu hakkında bilgim bulunmamakta.
  • 03-04-2006, 11:19:18
    #4
    Üyeliği durduruldu
    saol sweetdreams. nuke değil sadce phpbb kullanıyorum.. repair yapıyorum zaten ama bi düzelme olmuyo.. sonra kendi kendine düzeliyo.. bide bu son yazdığım uyarıyı site düzgün çalışırkende phpmyadminde görüyorum. bende anlayamadım
  • 03-04-2006, 11:22:13
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SweetDreams adlı üyeden alıntı:
    DEBUG MODE

    SQL Error : 1030 Got error 28 from storage engine

    hatasının sebebini araştırdım. nuke_bbauth_access tablosunda bozulma olmuş olabilir şeklinde bir yazı buldum. REPAIR DB komutu uygulanınca düzelir diye yazıyor. Başka açıklama yapılmamış. Benimde konu hakkında bilgim bulunmamakta.
    bu makinada alan sıkıntısı olduğunda alınan hata . veritabanı için yeterli alan olmadığı zaman yapıyordu.
  • 03-04-2006, 13:44:29
    #6
    Misafir
    Debug Mode hataları genelde hosting değiştirildiğinde oluyor. Yada spam mail, flood koruması olan serverlarda. Aşırı yüklenme olduğunda site kendini korumak için bu şekilde hata veriyor. Bendede üyelere toplu mail gönderirken veriyordu. Ve online sayısı fazla olduğunda, site kastığı zaman bu şekilde bir hatayla karşılaşıyordum. Bir komut vardı. Araştırıp onu bulmuştum. Onu yazınca debug mode hataları çıkmıyordu ve site sorunsuz çalışıyordu.Ama tam olarak hatırlamıyorum. Geçen sene yapmıştım. Phpnuke sitede.
  • 03-04-2006, 14:06:45
    #7
    Üyeliği durduruldu
    kaydedecek yer vardı ama yinede biraz genişlettim yerini. rahat olsun
    sitenin günlük 100 civarı hiti var. yani yüklense nolur 100 kişi.. neyse zaten hostuu öteki resellere alcaktım.. bakalım hata bi daha çıkarsa taşıyacam zaten
  • 31-03-2008, 11:02:17
    #8
    Got error 127 from storage engine Arkadaşlar bu hatayla karsılastım ne yapmam gerek. Tabloları onarıyorum yine devam ediyor, nasıl yer açabilirim
  • 31-03-2008, 11:14:08
    #9
    The storage engine for the table doesn't support repair ornarmaya çalıştığımda da bu hatayı alıyorum.