Debug Mode hataları genelde hosting değiştirildiğinde oluyor. Yada spam mail, flood koruması olan serverlarda. Aşırı yüklenme olduğunda site kendini korumak için bu şekilde hata veriyor. Bendede üyelere toplu mail gönderirken veriyordu. Ve online sayısı fazla olduğunda, site kastığı zaman bu şekilde bir hatayla karşılaşıyordum. Bir komut vardı. Araştırıp onu bulmuştum. Onu yazınca debug mode hataları çıkmıyordu ve site sorunsuz çalışıyordu.Ama tam olarak hatırlamıyorum. Geçen sene yapmıştım. Phpnuke sitede.