SweetDreams adlı üyeden alıntı:
DEBUG MODE
SQL Error : 1030 Got error 28 from storage engine
hatasının sebebini araştırdım. nuke_bbauth_access tablosunda bozulma olmuş olabilir şeklinde bir yazı buldum. REPAIR DB komutu uygulanınca düzelir diye yazıyor. Başka açıklama yapılmamış. Benimde konu hakkında bilgim bulunmamakta.
bu makinada alan sıkıntısı olduğunda alınan hata . veritabanı için yeterli alan olmadığı zaman yapıyordu.